domingo, 10 de febrero de 2013

NIRE HERRIA

NIRE HERRIA  (euskera)

Ez naiz bertsolari, ez naiz musikari.
Beraz, ez dut bertsorik ezta doinurik.
 Ez naiz Gandhi, ez naiz hain handi.
 Baina ene bihotz bada berea bezain garbi.
 Adieraziko dizuet egon adi-adi.
Lau kolore dauka geure Ikurriñak,
laurak oso sentiak dira.
Azalduko dizkizuet zeintsuk dira, maittiak,
ze barnean gordetzen da geure Herria.
 Berdeak geure basoak,
 berdeak geure zelaiak dira,
 berdea eta ez dago zalantza,
 euki behar dugun esperantza.
Gorria berotasuna,
 gorria anaitasuna,
 gorria geure odola eta holaxe geure historia.
Zuria  hasitako bidea,
zuria bada pakea,
zuria ametsako sarrera,
independentziarako , horixe bera.
  Eta falta da kolore bat. Zein izango ote den?.
  Ikustezina da.
 Kualidade bera du izena,
“Gardena edo Transparentia” izatea.
 Prisma gisa jokatzen du kolore horrek.
 Bai naturan, bai banderan. Uretan zein airean.
 Eguzkiaren izpiak  hedetasunaz elkartzean,
agertzen dena ostarku eder eta polit bat izaten baita.
Horren azpian fijatuz gero,
bizi-bizirik topatzen da herri ausart-ausarta.
Euskal Herria du izena.
Ikurriña bere bandera.
Eta prisma nagusia,  herritarren bihotzia.
Bihotz-bihotzez zuei guztiendako eta irakurle maiteoi!!.
                                         Marisol Andrade

No hay comentarios:

Publicar un comentario